Reklamacja szkolenia
PROCEDURA REKLAMACYJNA
1. |
Zgłoszenia reklamacyjne należy składać nie później niż 7 dni od daty zakończenia szkolenia w siedzibie firmy Biś Computers mieszczącej się w Krakowie przy ul. Juliusza Lea 112 w formie pisemnej lub mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. |
|
2. |
Reklamacji może podlegać: |
|
|
|
|
3. |
Obowiązki leżące po stronie firmy Biś Computers podlegające reklamacji są określone w regulaminie szkoleń. |
|
4. |
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: |
|
|
||
5. |
Zgłoszenie reklamacyjne wraz z dokumentami jest rozpatrywane pod kątem słuszności roszczeń gwarancyjnych przez właściciela firmy Biś Computers. |
|
6. |
Rozpatrzenie reklamacji na podstawie dostarczonej dokumentacji następuje w ciągu 14 dni roboczych od dnia odbioru zgłoszenia reklamacyjnego. W przypadku gdy zgłoszenie reklamacyjne jest niekompletne lub zawiera istotne braki utrudniające jego rozpatrzenie termin rozpatrzenia reklamacji liczony jest od dnia uzupełnienia reklamacji przez zgłaszającego. |
|
7. |
O odrzuceniu reklamacji lub jej braku, zgłaszający reklamację jest informowany pisemnie. |
|
8. |
Informacja pisemna jest wysyłana e - mailem, faksem lub pocztą, zgodnie z formą wybraną przez zgłaszającego. |
|
9. |
W przypadku uznania roszczeń Uczestnika szkolenia z tytułu gwarancji, szkolenie objęte reklamacją jest powtarzane zgodnie z programem szkolenia, z należytą starannością na koszt firmy Biś Computers. |
|
10. |
Jako dokument potwierdzający czynności reklamacyjne sporządzana jest ,,Karta reklamacji” podpisana przez reklamującego oraz właściciela firmy. |