Szkolenie MS Word i MS Excel online - Listopad 2021
Zapraszamy na szkolenia z programów MS Word i MS Excel na poziomie podstawowym oraz średnio zaawansowanym oraz zaawansowanym w promocyjnych cenach.
Zajęcia są prowadzone w formie zdalnej przy użyciu darmowej platformy „ Zoom”. Program zajęć oraz sposób ich prowadzenia nie odbiega od kursu stacjonarnego.
Prowadzący przekazuje wiedzę poprzez omawianie prezentacji, materiałów dydaktycznych, udostępnianych kursantowi oraz przez wspólnie wykonywanie ćwiczeń i testów na zdalnym pulpicie.
Uczestnik ma bezpośredni kontakt z trenerem - nawzajem widzą się i słyszą.
Harmonogram zajęć:
MS Word + MS Excel Poziom Średnio zaawansowany:
L.P. |
Dzień: |
Data: |
Godzina: |
Ilość Godzin: |
Moduł |
1. |
Poniedziałek |
22.11.2021 |
15:00 - 19:30 |
6 |
Word |
2. |
Środa |
24.11.2021 |
15:00 - 19:30 |
6 |
Word |
3. |
Piątek |
26.11.2021 |
15:00 - 18:00 |
4 |
Word |
4. |
Poniedziałek |
29.11.2021 |
15:00 - 19:30 |
6 |
Excel |
5. |
Środa |
01.12.2021 |
15:00 - 19:30 |
6 |
Excel |
6. |
Piątek |
03.12.2021 |
15:00 - 18:00 |
4 |
Excel |
|
|
|
Suma |
32 |
Cena szkolenia: 600 zł.
Dotyczy szkolenia w grupie min. 5 osobowej.
Zajęcia są skierowane do osób z podstawową znajomością obsługi komputera w zakresie pakietu Office, do pracowników biurowych, a także do osób, które chcą przyspieszyć i udoskonalić swoją pracę na programach pakietu Office i podnieść kwalifikacje z zakresu obsługi programów Word i Excel.
Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z podstawowymi aplikacjami pakietu MS Office.
Program szkolenia średnio zaawansowanego:
MS Word
- Uruchomienie edytora tekstu MS Word.
- Tworzenie, zapisywanie, otwieranie dokumentu.
- Formatowanie tekstu.
- Wypunktowanie i numerowanie.
- Ustawianie marginesów, tabulatorów.
- Korespondencja seryjna.
- Sprawdzanie pisowni. Dzielenie wyrazów.
- Tworzenie tabel.
- Grafika w Microsoft Word.
- Tworzenie nagłówka i stopki, numerowanie stron.
- Drukowanie dokumentu i jego części.
MS Excel
- Uruchomienie arkusza kalkulacyjnego MS Excel.
- Korzystanie z funkcji Pomocy.
- Tworzenie, otwieranie i zapisywanie skoroszytu.
- Podstawowe operacje.
- Formatowanie komórek i sortowanie danych.
- Formuły obliczeniowe.
- Tworzenie i modyfikowanie wykresów.
- Sposoby wyświetlania danych.
- Praca z wieloma arkuszami.
- Używanie dodatków w programie.
- Przygotowanie arkusza kalkulacyjnego do druku.
Kontakt
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tel. 12 292-78-92